24. septembar, 10h, 4 kompanije, 4 lokacije

Akcija, u okviru Svetske nedelje zelene gradnje #WGBW2019, u kojoj Vam neke od članica Udruženja SrbGBC otvaraju vrata svoje Kompanije i pružaju priliku da realno sagledate kako se društveno odgovorno posluje i kako se održivo planira i radi.

Saznajte kako funkcioniše rad unutar kompanija koje su posvećene promovisanju zelene – održive gradnje.

Upoznajte se sa profesionalcima i naučite nešto novo: koji su to poslovi i kako se razvijaju kao zeleni; koji su izazovi u gradnji – “Gradnja za budućnost”; istine i zablude prilikom izbora materijala; pravilan izbor sistemskih rešenja; referentni projekti. Odgovore na ova i slična pitanja, biće pružena od strane liderskih kompanija koje, kroz zajedničke aktivnosti u Savetu, pokreću održivost na građevinskom tržištu Srbije.

Kompanije Gudmark Group, Xella, Sika i Alumil Vam otvaraju svoja vrata i omogućuju jedinstvenu perspektivu na odriživost.

Cilj akcije je da se zainteresovani upute na potencijale i mogućnosti, kao i prilika stvaranja novih kontakata.

Akcija je namenjena pre svega mladima – nezaposlenima i očekuje se da bi za ovu akciju najviše interesovanja imali studenti i mlade arhitekte, građevinci, mašinci, elektrotehničari, ekolozi i drugi koji se spremaju da rade u građevinskom sektoru.

Prijave su obavezne, jer je broj posetilaca ograničeničen. Zainteresovane molimo da na datom linku, uz odabranu Kompaniju, popunite kratak formular. Rok prijave je 19. Septembar.

Kompanija Gudmark Group svoju posebnu prepoznatljivost stekla je preko brenda Tikkurila, čiji je zvanični distributer za Zapadni Balkan. Brend je svojim proizvodima (antialergijskim, antibakterijskim, antifungicidnim bojama, energetski efikasnim fasadnim materijalima i premazima, antikorozivnim premazima) doprineo da širom Evrope budu obezbeđena dugoročna, zdrava i estetski unikatna rešenja.

OTVORENA VRATA

Vreme: 10 časova,

Lokacija: Tikkurila Roma Color studio, Španskih boraca 3 (zgrada Blue Center), Novi Beograd;

Program: prezentacija + upoznavanje sa programom

Trajanje: 90 min

Kompanija Xella usmerena je na razvijanje prirodnih građevinskih materijala i modernih rešenja u gradnji sa proizvodnjom koja je neškodljiva za prirodu. Proizvodi i prodaje građevinski  materijal Ytong i Hebel autoklavirani porobeton, Silka silikatnu opeku, Multipor mineralne termoizolacione ploče i Ursa termoizolacione materijale.

OTVORENA VRATA

Vreme: 10 časova,

Lokacija: Xella Srbija, Vreoci,

Prevoz: organizovan; polazak mini busom sa parkinga Sava centra (bliže Gazeli) u 10h, očekivani povratak 13.30h na istom mestu.

Program: prezentacija + obilazak fabrike (preporuka obuća slična cipelama za planinarenje)

Trajanje: 90 min / ukupno s prevozom 3.30 h

Kompanija Sika prati potrebe kupaca koji se sve više rukovode konceptom održivog razvoja, te je za njih to izazov u razvoju uspešnih proizvoda. Sistemska rešenja za proizvodnju betona, hidroizolaciju, podove, zaptivanje, lepljenje, injektiranje, jačanje konstrukcija, sanaciju i zaštitu, fasade od čelika i stakla, krovove i drugo, su rešenja koja pružaju.

OTVORENA VRATA

Vreme: 10 časova,

Lokacija: Sika Srbija, Šimanovci,

Prevoz: organizovan; polazak mini busom sa parkinga Sava centra (bliže Gazeli) u 10h, očekivani povratak 13.30h na istom mestu.

Program: prezentacija + obilazak fabrike (preporuka obuća slična cipelama za planinarenje)

Trajanje: 90 min / ukupno s prevozom 3.30 h

Kompanija Alumil spada u jednu od najrazvijenijih u oblasti dizajna i proizvodnje aluminijumskih arhitektonskih sistema na globalnom nivou. Pokazatelj brige o životnoj sredini se ogleda i u njihovim poslovnim zgradama koje spadaju u red pasivnih zgrada. Dokaz orjentisanosti održivom razvoju je i izbor kompanije Google, koja je u oštroj konkurenciji izabrala Alumil, jer je njihov prototip prozora (koji ćete videti pri poseti) bio sa koeficijentom prolaska toplote nižim nego što je tražen.

OTVORENA VRATA

Vreme: 10 časova,

Lokacija: Alumil Showroom, Bulevar Milutina Milankovića 11b, Novi Beograd;

Program: prezentacija + upoznavanje sa programom

Trajanje: 90 min

Prijavite se ovde!

Prijatelj Kampanje #BuildingLife #WGBW2019 #SerbiaGBC